OUTFIT - mohair knit sweater dress..

2015 DETOX – en status-opdatering..

2015 DETOX - en status-opdatering..

OK.. Jeg er vist en status på detox-projektet skyldig. Det der startede som januar-detox er vist nærmest blevet et 2015-detox, nu hvor vi er et fint stykke inde i marts:) Indlægget er blevet lidt forsinket – sådan går det jo, når man både bliver syg (fordømte lungebetændelse) og iøvrigt har holdt lidt tiltrængt ferie med sne under fødderne. Og speaking of sne under fødderne, så handlede det jo som udgangspunkt om et par gamle skibukser, , som jeg gerne ville presse min mås ned i igen. Kunne jeg så det? Yes – det lykkedes, men var ikke videre behageligt. Måske var jeg kommet helt-helt i mål, hvis jeg ikke var blevet syg, men sådan kan man jo spekulere så meget. Betragter jeg det som et win? Absolut:) Belønnede jeg mig selv med nyt skitøj – y’know it! Hehe…

Nå, men for nu at komme down to business, så en kort opsummering af februar nedenfor:

KOST: vi holder stadig fast i to ugentlige cheatdays, som gør det lidt lettere også at have et socialt liv og er derudover blevet reddet en del af gode takeout-options, som kan hjælpe travle hverdage, når overskuddet til madlavning ikke lige har været der. Jeg har skrevet om de 3 steder der redder os lige her.

MOTION: Det er blevet til 7 løbeture februar ? det lyder ikke af så meget, men er egentlig også kun på en ‘halv’ måned, fordi jeg lå syg i en uge og så var på ferie i en uge. Skiferien kvitterede med 200km skiløb og det tæller vel også på en måde – det gav ihvertfald ømme lår og trætte lægge;) Derudover er #Vitaminwellbootcamp startet og Sara Jin-Smith bruger hver søndag på at give mig og de andre damer tæsk. Det er hammer hårdt, og hammer effektivt.

RESULTATER: Der er røget 5.1kg, men det er jeg (stadig) ligeglad med. Derudover er der røget 34.5cm fordelt på lår, hofter, mave og talje. Det er egentlig ikke noget jeg mærker som sådan – jeg mærker tilgengæld at jeg er tilbage på mine gamle kilometer-tider i løbesporet og har haft nogle rigtigt gode løbeture i februar.. Jeg glæder mig til at blive endnu hurtigere end jeg har været før og, selvfølgelig, endnu stærkere end jeg har været før, takket være bootcampen.

NEXT STEP: well.. marts forsætter i samme rille som februar. Jeg fortsætter med Vitamin Well-bootcampen, med løb og med kosten.. men holder stædigt fast i at der skal være plads til donuts, drinks og alt det andet, som forsøder tilværelsen:) Når vi runder april skal jeg stå klar i bikini i Florida, hvilket – indrømmet – er lidt mere angst end et par skibukser…

   

12 kommentarer

  • Godt gået! Og flot at du holder fast i det. Jeg var også godt i gang, men så gik der fastelavnsboller i den…og så ryger man åbenbart af sporet!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Katja

    Hep, hep, hep! Hvor er du super inspirerende!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Om man tæller eller ej, så er det jo så sejt med 5 kg og mange cm, særligt når der skal være plads til livet. Godt gået!

    /Wordjuggles

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Du er mega god!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Agnete

    Sejt! Godt gået 🙂 Jeg skal også være klar til bikini i Florida i april. Hvor går din tur hen?

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Way to go! Det er nu ret motiverende at kunne se resultat på vægten også, synes jeg – selvom det virkelig også kan være farligt at måle sig med vægten. og det er jo egentlig heller ikke antal kilo det skal komme an på, men velvære. Centimeter er nok en bedre og mere realistisk målestok i den forbindelse. Hvor fedt at der har været resultat over hele linjen! Jeg halser lidt bagefter med detox og bedre kost, men jeg har været meget mere bevidst om det, hvilket helt sikkert også har kunne mærkes. Små skridt 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Anne

    Hvor er du bare sej! Og hvor ser du godt ud!!
    Hvad var motivationen til at komme igang? Havde du taget meget på, eller? Var det “bare” mere sundhed i hverdagen?
    Det ser et sindssygt flot vægttab du har gennemgået bare ved lige at hanke lidt op i hverdagen. Applaus herfra 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hvor er det sejt gået! At have en ugentlig cheatday eller to er virkelig en god ide. Min kæreste og jeg har har dog en tendens til at overdrive når det så er. Haha vi går all in med klam morgenmad, middagsmad og aftensmad, måske et mellemmåltid på McD. og selvfølgelig bunkevis af slik og chips til film om aftenen 😛

    /Louise

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hvor er du sej! Faktisk har vi tabt præcis det samme, lidt pudsigt egentlig 😉 Jeg gider heller ikke at det hele skal gå op i råkost og klid, der skal altså også være plads til at have det sjovt og at have et socialt liv. Det gør det heller ikke nødvendigvis lettere når jeg har en madblog der normalt indeholder generøse mængder kage og fløde haha. Den lyder ret sej den bootcamp, det gad jeg også godt prøve 😀

    Kh

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Marianne

    Hvor er du sej! 🙂 jeg er fan af disse updates. Keep ‘em coming!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hvor er du bare sej! Og jeg synes, at det er fedt, at detoxen har udviklet sig til mere end blot januarmåneden. Og cheat days er guld værd, især når man skal være social og når man kommer sent hjem fra arbejde med minus overskud. 😀
    Er sikker på, at du nok skal blive tilfreds med dig selv i bikini til april! 😀

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Lisbet

    Hvor er du sej! Jeg bliver helt inspireret til at forsøge at blive lige så sej 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

OUTFIT - mohair knit sweater dress..